promujbloga.pl

Znajdź mnie na instagramie

Znajdź mnie na instagramie
manaemigrana

środa, 13 czerwca 2018

Wyzwanie makijażowe - CUTCREASE



Cześć , dziś przedstawiam i zachęcam do ZABAWY   W   WYZWANIE   MAKIJAŻOWE, o temacie przewodnim CUT CREASE, które  założyła WSPANIAŁA   MISS LILITH.
To nie jest konkurs, to jest zabawa - kreatywna zabawa.  Każdy może brać w niej udział, nie musisz posiadać zdolności makijażystki by spróbować swoich sił. Każdy chwyt dozwolony, ale pamiętaj ☝ w makijażu ma pojawić się odcięcie, gdzie ono będzie i jakiego kształtu zależy już wyłącznie od Ciebie.
Makijaże mogą być klasyczne, szalone co w duszy hula. Zabawa ma zachęcić także tych ,co nigdy nie próbowali tego rodzaju makijażu. Tak jak w moim przypadku, Ja zastosowałam w pierwszym moim makijażu folię aluminiową . Tak, dobrze czytasz 😀Posiadam bardzo małe oczy, głęboko osadzone z opadającą powieką i taki makijaż to nie lada wyczyn. W sumie, każdy mój  makijaż. Do zdjęć zazwyczaj unoszę wysoko brwi, by cokolwiek było widać. Tworząc ten makijaż z folią aluminiową, musiałam pierw wyciąć odpowiedni kształt oraz pognieść ją w dłoniach , by była miękka i podatna.
Pomalowałam oko cieniami a później przykleiłam folię za pomocą kleju do rzęs. Jak widzisz,  nie posiadam jakieś konkretnej wiedzy na  temat makijażu, ani nie jestem po żadnej szkole czy szkoleniu. Jestem samoukiem oraz stawiam na pomysłowość, kreatywność. Tak więc spróbuj swoich sił, wykonaj makijaż i jeśli nie umiesz oddzielić go cieniami ,zaszalej i wykorzystaj coś, jak Ja.

                                                                      ⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊

WIDZISZ ---->  EFEKT, JEST NAPRAWDĘ FAJNY


⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊
Moje drugie podejście, to już wykorzystanie cieni do powiek. Powstało kolorowe CUT CREASE oka, które zmalowałam cieniami firmy Morphe 35b . Świetne cienie, nie są tanie,koszt waha się od 120 zł ale są warte swojej ceny. Taka prawdziwa tęcza zamknięta w palecie 35 cieni, a makijaże są soczyście piękne.

                                                                  ⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊



⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊

Zachęcam każdego do MAKIJAŻOWEGO WYZWANIA - CUTCREASE
Bawimy się także na Instagramie, gdzie serdecznie Was zapraszam, aktywny link w lewym górnym rogu na górze.
Podaje także link do założycielki zabawy MISS LILITH , gdzie dowiesz się więcej o zabawie #missinspiruje  TUTAJ

⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊

Mam nadzieję, że podoba Ci się moja odsłona  #cutcrease 
⇊⇊⇊⇊⇊
Pozdrawiam i Ściskam Mocno 😘😘😘


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz