promujbloga.pl

Znajdź mnie na instagramie

Znajdź mnie na instagramie
manaemigrana

poniedziałek, 4 czerwca 2018

Podkład CATRICE HD liquid coverage


Witaj, to  pierwszy post na moim blogu ,a w nim recenzja podkładu firmy CATRICE HD Liquid Coverage -  010 Light Beige.  Zdaje sobie sprawę , że informacja na temat podkładu nie jest CI obca, aleee może moja recenzja pomoże CI spojrzeć na ten podkład z innej perspektywy, DOBREJ perspektywy. Słowa te, kieruję bardziej do osób które z jakiś powodów odstawiły tego hiciora na dalszy plan, tak jak to było w moim przypadku.

Jak połowa z Was wie, podkład strasznie zaznacza suche skórki, ciemnieje i szybko zasycha, wręcz trzeba migiem nakładać go na twarz. Takie informacje, możemy często  spotkać w internecie , na temat tego podkładu.  Jest to prawda, u mnie wszystkie te wady powyżej  wymienione się sprawdziły. To był powód, dla którego odstawiłam ten podkład  w głąb toaletki.  Teraz powiem WAM ,jak nadać drugie życie niesprawdzonym kosmetykom.  Otóż, Ja staram się zawsze wymyśleć alternatywę dla takich  - ala bubli - . W przypadku tego podkładu,  zaczęłam używać go punktowo na niespodziewanych gości na mojej buzi, ale prawdziwym HITEM jaki wymyśliłam dla tego podkładu ,było  używanie go pod brwi, w czasie wykonywania makeup-u.  Idealnie wyznacza linie pod brwiami a w dodatku długo się utrzymuje!  Polecam sprawdzić! 

Teraz przejdę do rzeczy ,co wpłynęło na zmianę decyzji co do tego podkładu i co sprawiło, że zaczęłam go używać normalnie na twarz. Tak więc,  powróciłam do niego i na prawdę jestem zdania , że ten podkład jest GENIALNY.  Od ponad 2 miesięcy ,używam na swoją twarz olejku z marakui z firmy MARION. To właśnie dzięki niemu, moja cera stała się gładka i nawilżona a podkład CARTICE na mojej  buzi wygląda idealnie. Nie zaznacza suchych skórek ,bo ich tam po prostu  nie ma. Owszem kolor trochę ciemnieje, ale jak tylko lekko się opalimy, idealnie wtapia się w cerę . W okresie letnim, mój podkład stał się bardziej lejący i nie zastyga tak szybko.💪
Myślę, że warto dać mu drugą szansę. Mi nie zrobił krzywdy, żadnych wyprysków ale może dlatego ,że nie używam go codziennie. To dobry podkład na większe wyjścia 👍
Dobrze kryje i długo się utrzymuje. 
Dodam skromnie, że WARTO  wypróbować na własnej skórze, nie tylko o ten kosmetyk mi chodzi, lecz o wszystkie . Ja także kieruję się opiniami innych ale jestem zdania , że każdy z NAS jest inny i dany produkt inaczej zachowa się  na innym pH skóry. 

                      ZALETY :
                                  * dość wydajny
                                  * ładnie kryje
                                  *długo się utrzymuje
                                  *wygodne aplikowanie
                                  *formuła
                                  *zapach
                                  * cena, idealna na promocjach

WADY:
      * ciemnieje 
* najjaśniejszy odcień ,jest ciemny dla bladych osób
*zaznacza suche  skórki, jeśli nasza cera jest źle nawilżona

⤓⤓⤓⤓⤓⤓⤓⤓⤓⤓
Poniżej wrzucam WAM jeszcze trzy zdjęcia podkładu na ręce,  Kolejno Zdjęcie robione na balkonie w wysokim słońcu,  W cieniu po kilku minutach oraz w domu po całkowitym wyschnięciu.

⤓⤓⤓⤓⤓⤓⤓⤓⤓⤓

Zdj.robione na balkonie w dużym nasłonecznieniu, od razu po nałożeniu
                                                  Zdj. na balkonie po kilku minutach po nałożeniu
                                             Zdj. w domu po   wyschnięciu

Mam nadzieję, że PODOBAŁA  Wam się  moja recenzja ✌ Dopiero raczkuje w świecie Bloga ale myślę, że z czasem okiełznam to Wszystko. Zapraszam Was też na mojego instagrama , aktywny link powyżej w profilu.
POZDRAWIAM  I  ŚCISKAM  WAS  MOCNO 👄💖

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz