promujbloga.pl

Znajd藕 mnie na instagramie

Znajd藕 mnie na instagramie
manaemigrana

wtorek, 19 czerwca 2018

馃拝 LAKIERY HYBDRYDOWE Z ALIEXPRESS馃拝


⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊
Dzie艅 Dobry, dzi艣 post o lakierach hybrydowych z aliexpress.  
Zacznijmy od tego, 偶e lakiery hybrydowe z aliexpress zamawiam ponad 2,5 roku albo nawet d艂u偶ej. .Nale偶臋 do os贸b oszcz臋dnych, wi臋c zacz臋艂am szuka膰 ta艅szej alternatywy od firmy Semilac czy NeoNail.  Szperaj膮c w necie, natkn臋艂am si臋 na firm臋 Bling z aliexpress, kt贸ra by艂a por贸wnywana do firmy Semilac, tylko w ta艅szej ods艂onie. Nie zastanawia艂am si臋 d艂u偶ej i takim sposobem, kupi艂am swoje pierwsze 6 sztuk lakier贸w.
Cena jak膮 p艂aci艂am za jedn膮 buteleczk臋, nie przekracza艂a 1,20 $ (dlara ameryka艅skiego),czyli koszt w PLN by艂 oko艂o 5,00 max do 6,00 z艂. Buteleczki s膮 o pojemno艣ci 6ml i s膮 szklane. Na etykiecie mo偶na przeczyta膰, 偶e produkt jest wykonany w chinach, ale sk艂adniki pochodz膮 z Niemiec. Dodatkowo mo偶emy doczyta膰, 偶e  lakiery te maj膮 s艂ab膮 wo艅  oraz szybko schn膮. Wszystko o czym jest napisane  si臋 sprawdzi艂o.  To by艂o moje pierwsze zam贸wienie na aliexpress ,nie tylko hybrydowe, ale og贸lnie pierwsze na ali. Takim  sposobem  przekona艂am si臋  do tej stronki i do lakier贸w hybrydowych z tego 藕r贸d艂a.

⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊

⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊

Pewnie  zastanawiacie si臋, czy nie uczuli艂y mnie i czy dobrze si臋 trzymaj膮.  Powiem tak , Ja z nimi problemu nie mam, nigdy mnie nie uczuli艂y ani nie zniszczy艂y p艂ytki paznokcia. Pami臋tajmy jednak, 偶e ka偶dy z Nas ma inny organizm i ka偶dego uczula co innego. Najlepiej wykona膰 test przed u偶yciem. Wystarczy pomalowa膰 jeden paznokie膰 i pozostawi膰 utwardzonego na minimum 24 godziny. Nie ma innego sposobu, by si臋 przekona膰 czy dany lakier hybrydowy Ci臋 nie uczuli. Nie ma regu艂y czy to jest dro偶sza czy te偶 ta艅sza firma.  To wszystko zale偶y od sk艂adu i sk艂adnika , kt贸ry mo偶e nam nie sprzyja膰. 
Firma Bling jest moj膮 pierwsz膮 firm膮 hybrydow膮 , przyzwyczai艂am si臋 do niej tak mocno, 偶e na pocz膮tku mojej przygody z hybrydami nie bra艂am innych firm pod uwag臋. No, ale ostatnio kupi艂am inn膮 mark臋 , tak偶e z aliexpress ,a mianowicie marka o nazwie Lokai. Tak samo tanie, ale ju偶 wi臋ksza pojemno艣膰 10ml  a cenowo praktycznie to samo.  Kolejne , kolejne kt贸re s膮 艣wietne , a jedyn膮 ich wad膮 jest to, 偶e s膮 do艣膰 gumowe w por贸wnaniu do Bling贸w.  Mimo ,偶臋 Lokai s膮 do艣膰 g臋ste, wr臋cz gumowe to podoba mi si臋 ko艅cowy efekt, niczym 偶el na paznokciach a nie lakier hybrydowy. Owszem, trzeba si臋 przy nich do艣膰 namacha膰 ale mi to w og贸le nie przeszkadza. Blingi s膮 bardziej 艂atwiejsze w obs艂udze , jakbym mia艂a poleci膰 co艣 dla pocz膮tkuj膮cej osoby , to w艂a艣nie by艂by to lakiery Bling.

⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊

⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊
 Je偶eli chodzi o trwa艂o艣膰, to obie marki s膮 wytrzyma艂e. Tak samo trzymaj膮 si臋 a偶 do chwili 艣ci膮gni臋cia, je艣li dobrze wykonamy Nasze manicure , dobrze zabezpieczymy wolny brzeg paznokcia.
Samo 艣ci膮ganie hybryd nie sprawia mi problemu, u偶ywam do tego frezarki tak偶e z aliexpress.  Na temat sprz臋t贸w z aliexpres , tak偶e powstanie oddzielny post.  Na poni偶szym zdj臋ciu ,ukazuje si臋 manicure wykonane w艂a艣nie tymi dwoma firmami. Niebieski kolor to marka Lokai, a jasno r贸偶owe to Bling.  Paznokcie s膮 po prawie 4 tygodniowym noszeniu, sprz膮taj膮c normalnie w domu czy myj膮c naczynia. U偶ywam Bazy i Topu z firmy Bling , bardzo fajny TOP bez konieczno艣ci przemywania, daje to du偶膮 oszcz臋dno艣膰 czasu.

                                                                               ⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊
                                                                                 

⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊
 Ja w swojej kolekcji posiadam do艣膰 du偶膮 rodzink臋 lakier贸w Bling, kt贸ra jest na poni偶szym zdj臋ciu a pomy艣le膰 偶e to nie wszystkie kolory, jakimi dysponuje ta firma.
P臋dzelki s膮 艣rednie, ale wygodne 馃憤u Lokai s膮 do艣膰 grubsze albo to z艂udzenie , przez g臋sto艣膰 lakier贸w Lokai.
Poni偶ej Kolekcja BLING

⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊






Na zdj臋ciu, mo偶ecie jeszcze dostrzec Baz臋 i Top firmy BLING.


                                                                                   ⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊
Podsumowuj膮c,  na j臋zyk ci艣nie si臋 zdanie, 偶e Ta艅sze nie znaczy gorsze , mam na to  przyk艂ad. Nie 偶a艂uje wydanych paru groszy na te lakiery, s膮 idealne dla pocz膮tkuj膮cych dziewczyn .Nie m贸wi臋 tu koniecznie o tych firmach, ale o zamawianiu na aliexprss takich hybryd.  My艣l臋 ,偶e ka偶dy znajdzie jakie艣 pere艂ki na tym portalu zakupowym. Ja si臋 wci膮gn臋艂am , zamawiam  tam rzeczy w艂a艣nie do paznokci i chyba 偶adnego zakupu nie 偶a艂uj臋. Je艣li mowa o rzeczach do paznokci.
Je艣li nie sta膰 kogo艣 na znane i drogie lakiery hybrydowe , to szczerze Wam polecam tak膮 ta艅sz膮 alternatyw臋.馃憤

                                                                       ⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊⇊
Mam nadziej臋, 偶e przybli偶y艂am Wam cho膰 troch臋 wiedzy na temat tych hybryd i 偶e nie przekre艣licie produkt贸w MADE IN CHINA . Pozwol臋 sobie na powt贸rzenie zdania :  ,, ta艅sze nie znaczy gorsze ,,
Warto pr贸bowa膰 ta艅szej alternatywy, co z pewno艣ci膮 wp艂ynie korzystnie na nasze portfele.
Pozdrawiam Was Cieplutko, Bu偶ka .❤馃憚

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz